7 דרכים שונות לסוגי איתור נזילות

Wiki Article

בעשורים האחרונים הפכה טכנולוגיית אינפרא אדום למפותחת במיוחד, בעוד שמצלמות טרמיות הן כאלה אשר מגלות את מקור הנזילה על ידי איתור אזורים חמים וקרים במבנה, בזמן שצג המצלמה יסמן באמצעות צבעים חמים או קרים: מקומות בהם ישנו קור או חום.

פורטל בית משותף -כל הטיפים של איציק דגן לאיתור נזילות בדירה

ישנם מקרים בהם המצלמה התרמית אינה מצליחה לאתר מקור הנזילה בצנרת המים, ולפעמים אף לא לאתר צנרת בכלל. זה תלוי בדרך כלל במרחק וסוג החיפוי. מאתר נזילות מומחה עושה שימוש בסוגים שונים של ציוד מתקדם לאיתור נזילות מים.

יש כל מיני סימנים שיכולים להעיד על כך שיש בבית, בדירה או בבית העסק שלכם רטיבות. למשל, הופעה של כתמי רטיבות על גבי הקיר, ריח של טחב, כתמים של עובש בכל מיני אזורים וכמובן חריגה משמעותית בחשבון המים בחודשים האחרונים – כל אלה מעידים על כך שיש בביתכם נזילה בה יש לטפל כמה שיותר מהר.

“דבר” – כתבה באתר – אם אתם מזהים סימני רטיבות על קירות הבית שלכם

זה נכון כאשר אנחנו מדברים על בעיה ברכב שלנו וזה בטח ובטח נכון כאשר אנחנו מדברים על נזילה בבית.

איתור נזילות במצלמה טרמית, חוסך זמן וגם כסף. ידוע הוא כי לזמן יש משמעות לגבי נזילות ודליפות מים, שככל שעובר הזמן הן עלולות לגרום לנזקים גדולים יותר.

אז, היה נאלץ לפרק את הקיר או את הרצפה, ובמילים אחרות להרוס ולשבור אותם, לתקן את הנזילה ולאחר מכן היה צורך להזמין איש שמבצע שיפוצים כי לבנות שוב את מה שנהרס.

בשנים האחרונות ניתן לאתר נזילות בקלות יותר אודות הטכנולוגיה חדשה המאפשרת פתרונות מהירים מדויקים ויעילים. שימוש בציוד תרמי מביא איתו יתרונות רבים, אך לא תמיד עוזר.

הטרמית. רבים שואלים איך מאתרים נזילות במצלמה טרמית ואנו חייבים לציין כי זה דבר לא פשוט אשר רק אינסטלטור או החברה המתמחה כמו אומגה בכך יכול לעשות זאת בכדי להבטיח כי לא תהיה לכם נזילה אשר תפגע בבית שלכם.

אם נראה על צג המצלמה צבע צהוב כתום, סימן שהמצלמה התרמית זיהתה אובייקט חם. אם נראה צבע כחול סגול, סימן שהאובייקט הוא קר. 

אתם צריכים מאתר מקצועי שידע לאתר בכל מצב את הנזילה ולא יבזבז לכם זמן ומשאבים.

מצלמה תרמית היא מצלמה הפועלת על אנרגיית חום בשילוב גלי אינפרא אדום. כשיש מצב של נזילה משתנה הטמפרטורה בתוך הקיר. צבעים בהירים כמו כחול וירוק מעידים על אזורים קרים לעומת צבעים חמים כמו אדום וכתום מעידים על אזורים חמים.

אחד הדברים הכי פחות נעימים שאפשר להיתקל בהם בחיי היום יום הוא תקלה במים בבניין או בבית, פיצוץ בצנרת שעושה נזק כלכלי, גורם לכאב איתור נזילות ראש ודורש הרבה מאד התעסקות, תיקונים ודאגות.

Report this wiki page